Stručni rad
ŠPANJOLSKA ČITALAČKA ZNAČKA
Simona Kovač
; Šolski center Novo mesto
Sažetak
U članku ću predstaviti natjecanje iz španjolske čitalačke značke za učenike osnovne škole. Izvor na kojem sam crpila svoje znanje i iskustvo je bila moja nastava izbornog predmeta španjolski jezik u osnovnoj školi. U uvodu je prikazana teorija čitanja i čitanja na stranom jeziku, kao i strategije učenja čitanja i njihova primjena u praksi. U glavnom dijelu ću opisati tijek, aktivnosti i ciljeve čitalačke značke pri izbornoj nastavi španjolskog jezika. Učenici koji čitaju na stranom jeziku razvijaju vlastitu kreativnost, zato sam u zaključku nekoliko riječi namijenila aktivnoj ulozi učenika u procesu čitanja. Aktivna uloga učeniku omogućava veliku samostalnost u procesu učenja.
Ključne riječi
čitanje, čitalačka značka, strategije učenja, rad s tekstom
Hrčak ID:
274365
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 521 *