Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IZAZOVI I ZAMKE UČENJA NA DALJINU

Rok Ozmec ; Osnovna šola Miklavž na Dravskem polju


Puni tekst: hrvatski pdf 308 Kb

str. 580-586

preuzimanja: 280

citiraj


Sažetak

Uslijed širenja covida-19 širom Slovenije, sredinom ožujka 2022 godine došlo je do zatvaranja obrazovnih ustanova, a nastava se počela vršiti na daljinu. Učitelj i učenik postali su prostorno razdvojeni, a njihova komunikacija vršila se preko različitih medija, što je prisililo učitelje da se prilagode novonastaloj situaciji i promijene metode i načine rada. Za učitelja tehničkog odgoja i tehnologije u osnovnoj školi, situacija u kojoj se našao, nastava bez fizičkog kontakta, odnosno na daljinu, predstavljala je veliki izazov. Kod nastave na daljinu, za učitelja je bila elementarna podrška škole, u smislu osiguravanja tehničkog pribora, kamera, prijenosnih računala kao i pomoći informatičara. Proces učenja u školi transformirao se u unificirani sustav rada, što je pridonijelo lakšem te jednostavnijem radu svih uključenih. Sadržaje i nastavna gradiva učitali smo u online učionice, te nastavu vršili u online aplikaciji MS Teams po prilagođenom školskom rasporedu sati nastave. Nastavu kod predmeta tehnički odgoj i tehnologija također je olakšala aplikacija Padlet, te online stranica YouTube.

Ključne riječi

obrazovanje, online nastava, tehnički odgoj i tehnologija, metode rada, covid-19

Hrčak ID:

276231

URI

https://hrcak.srce.hr/276231

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 544 *