Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ULOGA RAZREDNIKA KAO MOTIVATORA U PROJEKTU ZNAČKE ZA ČITANJE

Sabina Založnik ; Osnovna škola Markovci


Puni tekst: hrvatski pdf 151 Kb

str. 107-112

preuzimanja: 146

citiraj


Sažetak

Razrednik se u svojoj profesiji susreće s brojnim izazovima. Njegov rad obuhvaća mnoga područja. Svakodnevno nailazi na velik broj situacija s kojima se mora nositi. Često mora izaći iz vlastitih okvira te kod učenika poticati razvoj drugih područja, a ne samo onih za koja je osposobljen. I sama sam u vrijeme razredništva naišla na prepreku – učenicima u mom razredu čitanje knjiga bilo je slaba točka. U članku opisujem kako sam kao razrednica nastojala povećati interes za čitanje knjiga i dobivanje značke za čitanje.

Ključne riječi

razrednik, uloga razrednika, čitanje, značka za čitanje

Hrčak ID:

278530

URI

https://hrcak.srce.hr/278530

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 296 *