Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

FORMATIVNI TRETMAN VELIKOG SLOVA

Martina Hribernik ; Osnovna škola Antona Aškerca Velenje


Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 133-137

preuzimanja: 139

citiraj


Sažetak

Posao učitelja uvijek zahtijeva nešto novo, nešto zanimljivo. Sa sigurnošću mogu reći da je formativno učenje nešto zanimljivo, izazov. Učenici postaju svjesni svoje odgovornosti, postaju samokritični. Prije nego što se pozabavimo gradivom, važno je saznati kakvo je predznanje učenika i od toga graditi. Učeći o velikom slovu, učenici su samo došli do pravilne uporabe velikog slova prilikom pisanja. Također su sami provjerili svoje znanje. Veliki naglasak stavljamo i na to da učenici pomažu jedni drugima kako bi bili spremni pitati ako nešto ne razumiju. Pritom je važno da su sve svjesniji da su oni odgovorni za svoj rad i znanje, a ne samo mi učitelji ili njihovi roditelji.

Ključne riječi

formativno učenje, odgovornost, međusobna pomoć

Hrčak ID:

278545

URI

https://hrcak.srce.hr/278545

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 499 *