Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ČITALAČKA PISMENOST DJECE

Sonja Gregurić ; Osnovna šola Frana Roša Celje


Puni tekst: hrvatski pdf 177 Kb

str. 146-149

preuzimanja: 474

citiraj


Sažetak

Čitanje i pisanje interaktivno su usko povezane aktivnosti, pa autori često ističu zajedničke i različite karakteristike čitanja u odnosu na pisanje. Naučiti čitati i pisati lakše je ako dijete dobro razumije njihov jezik. Dobre jezične vještine, razumijevanje i izražavanje potpomažu se pripovijedanjem i čitanjem i razgovorom o pročitanom odraslih. Roditelji, obitelj i bliski okoliš je od velike važnosti, jer o njima ovisi u kojoj mjeri će to omogućiti djeca doživljavaju aktivnosti vezane uz opismenjavanje. Češće čitanje i pripovijedanje doprinose djetetovom bogatstvu vokabular, širi vidike, povećava interes za čitanje, pisanje, slušanje…

Ključne riječi

čitanje, pisanje, roditelji.

Hrčak ID:

278575

URI

https://hrcak.srce.hr/278575

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 743 *