Skip to the main content

Professional paper

UTJECAJ KAZALIŠNE IGRE NA SAMOPOUZDANJE UČENIKA

Olga Debeljak Babnik ; Osnovna škola Prule


Full text: croatian pdf 331 Kb

page 370-374

downloads: 94

cite


Abstract

Kazališna pozornica mistični je prostor OŠ Prule, koji svoj djeci pruža utočište i mogućnost transformacije. Kazališni odgoj je aktivnost, koja pomaže djeci u odrastanju i priprema ih za odrasli život. Kroz kazališnu igru učenici se osposobljavaju za komunikaciju, upoznavanje svojih tjelesnih i duhovnih sposobnosti. U svakoj predstavi koju postavljaju s razredom ili kazališnom grupom, učenici uče dijeliti, pobjeđivati, gubiti, sudjelovati. Između učitelja i učenika postoji nevjerojatna veza, veza koja povezuje, okuplja i poštuje. Učenici su rasli na sceni, afirmirali se, gradili samopouzdanje i gradili pozitivnu sliku o sebi. Uz pomoć kreativnog izražavanja proširili su granice imaginarnog svijeta i ovladali prostorom oko sebe.

Keywords

kazališna pozornica, predstava, transformacija, samopouzdanje

Hrčak ID:

279711

URI

https://hrcak.srce.hr/279711

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 241 *