Synthesis philosophica, Vol. 36 No. 2, 2021.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/sp36208
Filozofiranje s djecom iz cijeloga svijeta o prirodi, prirodnim vrijednostima i zagađenju
Hyeongjoo Kim
orcid.org/0000-0001-8049-6277
; Chung-Ang University, Humanities Research Institute, 84 Heukseok-ro, Dongjak-gu, KR–06974 Seoul
Christian Prust
; University of Siegen, Faculty of Arts and Humanities, Adolf-Reichwein-Straße 2, DE–57068 Siegen
Thomas Sukopp
orcid.org/0000-0001-6974-2916
; University of Siegen, Faculty of Arts and Humanities, Adolf-Reichwein-Straße 2, DE–57068 Siegen
Sažetak
Istraživanje predstavlja rezultate našeg međunarodnog, interkulturnog i empirijskog istraživanja. S djecom iz različitih zemalja i društvenih konteksta filozofirali smo o prirodi, onečišćenju i održivosti. Prije nego što predstavimo ključne nalaze našeg empirijskog istraživanja, izlažemo koncept filozofije za djecu (Philosophy for Children – P4C). Što je P4C? Koji se oblici P4C-a obično zagovaraju? Kako i za što ga koristimo? Tumačenja naše empirijske studije mogu se sažeti na sljedeći način: onečišćenje dotiče i pokreće djecu diljem svijeta, izaziva široke emocije i vrednuje se kao važan problem. Djeca razmišljaju o intrinzičnoj vrijednosti prirode i izražavaju patocentrične i vulnerabilističke poglede prema ljudima, životinjama i prirodi. Konačno, djeca različitih kultura opravdavaju različite razine kazne za okolišne prekršitelje.
Ključne riječi
filozofija za djecu; P4C; interkulturna poredba; vrijednost prirode; održivost; okolišno zagađenje; patocentrizam; empatija; kazna
Hrčak ID:
280206
URI
Datum izdavanja:
20.1.2022.
Posjeta: 2.585 *