Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v24i2.4538

Pokazatelji kvalitete planiranja i dokumentiranja odgojnoobrazovnoga procesa i praćenja razvoja djece u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja

Vesna Bedeković ; Virovitica University of Applied Sciences Matije Gupca 78, 33000 Virovitica, Croatia
Marina Zelenčić orcid id orcid.org/0000-0002-6014-7501 ; Institute of Education Mostar Ulica kralja Zvonimira 14, 88000 Mostar, Bosnia and Herzegovina


Puni tekst: engleski pdf 318 Kb

str. 367-395

preuzimanja: 152

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 318 Kb

str. 367-395

preuzimanja: 150

citiraj


Sažetak

Teorijski dio rada sastoji se od analize različitih pristupa i modela vrednovanja
kvalitete prakse u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja,
s naglaskom na specifičnosti vrednovanja kvalitete planiranja i dokumentiranja
odgojno-obrazovnoga procesa i praćenja dječjih postignuća. U empirijskom dijelu
rada predstavljeni su rezultati istraživanja provedenoga u ustanovama ranoga i
predškolskoga odgoja i obrazovanja na području Hercegovačko-neretvanske županije
(BiH). Uz uvažavanje teritorijalnih, kulturoloških i zakonodavnih specifičnosti
Bosne i Hercegovine, definiran je model za (samo)vrednovanje kvalitete planiranja i
dokumentiranja odgojno-obrazovnoga procesa i praćenja razvoja djece u ustanovama
ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja. Model može poslužiti kao polazna točka
za daljnja istraživanja u području unaprjeđenja kvalitete planiranja i dokumentiranja
odgojno-obrazovnoga procesa i praćenja postignuća djece, kao i kvalitete prakse
drugih aspekata i područja unutar predškolskih ustanova.

Ključne riječi

kurikul; odgajatelji; portfolio; razvojni plan; (samo)vrednovanje

Hrčak ID:

280650

URI

https://hrcak.srce.hr/280650

Datum izdavanja:

15.7.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 668 *