Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21860/j.13.1.10

Studija o namjeri i iskustvu korištenja metaverzuma

Jungmi Lee orcid id orcid.org/0000-0002-7608-3047 ; Department of Software, Kookmin University


Puni tekst: engleski PDF 213 Kb

str. 177-192

preuzimanja: 955

citiraj


Sažetak

Zbog napretka informacijskih i komunikacijskih tehnologija tijekom četvrte industrijske revolucije, umjetna inteligencija imala je veliki utjecaj na politiku, ekonomiju, kulturu i umjetničke industrije. Kako su aktivnosti “licem u lice” opadale tijekom pandemijeCOVID-19, a video konferencije su se razvijale, pojavila se nova platforma naziva metaverzum. Metaverzum je digitalna komunikacijska tehnologija koja je postala poznata javnosti kroz igre i zabavu, i ista se postepeno širi. Metaverzum nudi i nove obrazovne metode. Za industrije s velikom dodanom vrijednošću, metaverzum služi za smještanje vještih stručnjaka tijekom skraćenog perioda treniranja. U polju obrazovanja, platforma multiverzuma koristi se uskladu s tvrtkama za informacijske tehnologije. Primjeri uključuju ceremoniju dobrodošlice,promociju, sajam zanimanja, iskustveno učenje u muzejima i izložbu diplomskih radova koji prikazuju virtualni svijet kroz metaverzum. U ovom se radu proučavalo iskustvo studenata u korištenju metaverzuma kako bi se ustvrdilo njihovu svijest i iskustvo s metaverzumom. S obzirom na potencijal platforme multiverzuma, namjeru generacije MZ (milenijalci igeneracija Z) da ga koristi i njihovo iskustvo s njim, očekuje se da će ova studija doprinijeti razvoju metaverzuma.

Ključne riječi

metaverzum; online obrazovanje; virtualna stvarnost; proširena stvarnost; umjetna inteligencija

Hrčak ID:

281563

URI

https://hrcak.srce.hr/281563

Datum izdavanja:

30.8.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.021 *