Skip to the main content

Professional paper

UKLJUČIVANJE INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE U POUČAVANJE STRANIH JEZIKA

Milica Bilić Štefan ; I. OŠ Dugave - Zagreb


Full text: english pdf 83 Kb

page 279-288

downloads: 3.117

cite


Abstract

Život u višejezičnoj i multikulturalnoj Europi obvezuje nas na uključivanje interkulturalne komunikacijske kompetencije u program nastave stranih jezika na svim razinama obrazovanja.
Analiziramo li trenutno stanje u poučavanju stranih jezika u osnovnoj školi i udžbenike u uporabi uočit ćemo da se interkulturalnoj kompetenciji posvećuje vrlo malo pozornosti te da ona uglavnom
nije dio inače brojnih kulturoloških sadržaja u udžbenicima stranih jezika. U članku se daje pregled ključnih pojmova povezanih s interkulturalnom komunikacijskom kompetencijom i razlaže stav
autorice da bi budući nastavnici trebali tijekom obrazovanja postati svjesni važnosti uključivanja interkulturalne kompetencije u nastavu kako bi u nastavni proces uključili barem neka od znanja, vještina i stavova potrebnih za interkulturalnu kompetenciju. Kako su nastavnici stranih jezika prirodno u ulozi osoba koje grade mostove meñu različitim kulturama trebalo bi ih na primjeren način educirati i upoznati s teorijom i praksom interkulturalne kompetencije i metodikom njenog integriranja u program nastave stranog jezika. Autorica nadalje predlaže i jedan od mogućih načina edukacije nastavnika stranih jezika u okviru permanentnog profesionalnog usavršavanja, putem radionica posvećenih interkulturalnoj komunikacijskoj kompetenciji

Keywords

poučavanje stranog jezika; interkulturalne komunikacijske kompetencije

Hrčak ID:

26201

URI

https://hrcak.srce.hr/26201

Publication date:

15.6.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 4.945 *