Professional paper
Zadovoljstvo studenata edukativnim putovanjem u Istru
Kristina Pajkr
orcid.org/0000-0003-0663-5210
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira
Tihana Starc
orcid.org/0000-0002-8768-7727
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira
Abstract
Preddiplomski stručni studij Međunarodnoga menadžmenta u hotelijerstvu i turizmu – smjer Gastronomija Visoke škole za menadžment i dizajn Aspira obuhvaća kolegije iz područja hotelijerstva, ugostiteljstva, ekonomije, menadžmenta, enologije te same gastronomije. Prema nastavnom planu kolegija Međunarodni menadžment gastronomije i tehnologije hrane i pića predviđeno je upoznati studente s gastronomskom ponudom različitih hrvatskih regija te njihovim modernim kulinarskim trendovima. U okviru kolegija za studente organizirano je edukativno putovanje u Istru.
U ovom radu ispituje se zadovoljstvo studenata usvojenim praktičnim znanjima na edukativnom putovanju kao sastavnom dijelu studija. Sastavljena je fokus grupa u kojoj su ispitani stavovi studenata o prednostima usvajanja praktičnoga znanja na edukativnom putovanju i značaj edukativnoga putovanja u njihovom visokoškolskom obrazovanju. Također ispitano je mišljenje studenata o utjecaju edukativnoga putovanja na njihovu razinu samostalnosti u radu te snalaženje u novim (prirodnijim) okolnostima učenja i nastave. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja te su oni potvrdili pretpostavku zadovoljstva studenata usvojenim praktičnim znanjem ovakvim vrstama edukativnih studijskih putovanja. Na osnovu informacija prikupljenih u radu iznijet će se sve prednosti edukativnoga putovanja i njegovoga utjecaja na brzinu usvajanja znanja, uzevši u obzir da je materija izlagana u stimulativnom ozračju i autohtonom okruženju. Studentima je na ovakav način pružena mogućnost usvajanja znanja od stručnjaka iz različitih područja te se pokazalo da su studenti nakon ovakvoga iskustva inspirirani za daljnji rad i studiranje.
Keywords
edukativno putovanje, turizam, gastronomija
Hrčak ID:
286697
URI
Publication date:
30.6.2022.
Visits: 954 *