Conference paper
Stvaranje televizijskog tržišta
Damir Matković
; novinar HRT-a
Abstract
Hrvatska polako kreće u televizijski pluralizam, čemu je uzrok i skučeno medijsko
tržište. Stvaranje željenog stabilnog javnog i privatnog radiodifuznog sustava, događa
se u uvjetima u kojima je Hrvatska televizija uvelike najdominantniji medij s obzirom
na to da, prema nekim procjenama, zauzima oko 80% ukupnih ulaganja u reklamiranje,
a svi ostali hrvatski mediji 20%. Osim toga, ona je u gotovo istom postotku, glavni
izvor informiranja odraslih hrvatskih građana. Prijašnja desetogodišnja autoritarna
vlast tumačila je da je u nacionalnom interesu da publika ostane što je moguće brojnija
i nefragmentirana. Sadašnja vlast nalazi se pred izazovom nove medijske strategije,
koja ne smije zanemariti važnost digitalizacije i stvaranja kabelske mreže u formiranju
hrvatskog medijskog tržišta.
Keywords
Hrčak ID:
26308
URI
Publication date:
12.12.2000.
Visits: 1.995 *