Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.3-4.3

STAVOVI POTROŠAČA PREMA OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA I CILJANOM OGLAŠAVANJU U REPUBLICI ČEŠKOJ

Martin Golob orcid id orcid.org/0000-0002-3964-4562 ; Polytechnic of Rijeka, Rijeka, Croatia
David Štadáni ; CTU - Faculty of transportation sciences, Prague, Czech Republic
Šimon Bolek ; CTU - Faculty of transportation sciences, Prague, Czech Republic


Puni tekst: engleski pdf 113 Kb

str. 59-75

preuzimanja: 260

citiraj


Sažetak

Društveni mediji u posljednjem su desetljeću na ogroman način utjecali na potrošače i tvrtke. Ovaj prilično novi komunikacijski kanal iz godine u godinu prelazi granice u onome što može učiniti za svoje korisnike, bez obzira na kojoj su strani. Određene prednosti mogu se identificirati na strani potrošača, ali i na poslovnoj strani. Inovacije u komuniciranju vrijednosti proizvoda i usluga korištenjem društvenih medija razvija se vrlo brzo, pri čemu su od suštinske važnosti novi načini dosezanja i privlačenja pozornosti potencijalnih potrošača. S tim u vezi, vrijedno je stalno pratiti ukuse i preferencije novih i nadolazećih potrošača, ne samo u proizvodima i uslugama koje koriste i kupuju, već I u medijima i kanalima putem kojih o njima dobivaju informacije. Uvidi u stavove potrošača mogu pomoći trgovcima na društvenim mrežama u razvoju odgovarajućih strategija prilikom plasmana svojih proizvoda i usluga. U tom su pogledu, trenutni stavovi potrošača o medijima, posebno društvenim medijima, kao što su društvene mreže i tehnike oglašavanja koje se mogu koristiti na tim mrežama, vrijedne informacije koje mogu varirati u različitim regijama, zemljama i kontinentima. Cilj ovog rada bio je istražiti stavove potrošača prema društvenim medijima i ciljanom oglašavanju u Republici Češkoj. Istraživanje je provedeno na skupinama mladih i odraslih u pogledu njihove izloženosti društvenim mrežama, stavova o korisnosti oglašavanja na društvenim mrežama, kupovnog ponašanja, iritacije i ciljanog oglašavanja. Rezultati pokazuju određene razlike u dobnim skupinama koje mogu biti korisne u stvaranju uspješnih marketinških strategija na društvenim mrežama.

Ključne riječi

društveni mediji; ciljano oglašavanje; potrošači.

Hrčak ID:

289288

URI

https://hrcak.srce.hr/289288

Datum izdavanja:

28.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 651 *