Review article
https://doi.org/10.22522/cmr20160103
Istraživanje upotrebe analize medijskog sadržaja u studijama konkurentske dinamike
Darko Tipurić
orcid.org/0000-0001-8785-0179
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Radoslav Barišić
orcid.org/0000-0003-4330-4728
; Ministry of Regional Development and EU Funds
Abstract
Analiza medijskog sadržaja obično se koristi kao alat za prikupljanje podataka u istraživanju konkurentske dinamike. Konkurentska dinamika daje sveobuhvatan longitudinalni pogled na konkurentske poteze i učinke odgovora koji se mjere kroz različite modele koji donose uvid u posljedice na uspješnost promatranih tvrtki. Istraživanja konkurentske dinamike duboko otkrivaju konkurentsko ponašanje poduzeća, fokusirajući se ne samo na konkurentske poteze jednog konkurenta, već i na detaljnu interakciju svih njih u njihovoj “tržišnoj borbi”. Preduvjet za istraživanje su nedvojbeno kvalitetni izvori podataka i dobro osmišljena analiza podataka. U radu su predstavljena brojna pitanja s kojima smo se suočili tijekom provođenja našeg nedavnog istraživanja u kojem je prikupljeno 2699 medijskih izvještaja o konkurentskim potezima u sedamnaest tvrtki u Hrvatskoj.
Keywords
konkurentska dinamika, medijski sadržaj, analiza strukturiranog sadržaja, natjecateljski potezi
Hrčak ID:
170783
URI
Publication date:
18.7.2016.
Visits: 1.593 *