Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31192/np.21.1.13

COVID-19 u redovničkim zajednicama u fokusu hrvatskih medija

Jasna Krista Mijatović orcid id orcid.org/0000-0002-6505-7118 ; Papinsko sveučilište Gregoriana, Filozofsko-teološki institut Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 168 Kb

str. 213-231

preuzimanja: 167

citiraj


Sažetak

Analizira se medijska prezentacija bolesti COVID-19 pandemije u redovničkim zajednicama na pet hrvatskih internetskih portala (Jutarnji.hr, Vecernji. hr, 24sata.hr, Glas-slavonije.hr, Index.hr), a istraživanje ima dva dijela. Prvi dio istraživanja prikazuje brojčane podatke o zaraženim i preminulim redovnicama i redovnicima, kao i o onima kojima je bila određena mjera samoizolacije u razdoblju od 15. ožujka do 15. studenoga 2020. godine. Drugi dio istraživanja propituje je li medijska prezentacija bolesti COVID-19 pandemije u redovničkim zajednicama bila senzacionalistička. U istraživanju je primijenjena metoda analize sadržaja u kvantitativnom i u kvalitativnom smislu na pet internetskih portala u razdoblju od 15. ožujka do 15. studenoga 2020. godine. Specifični ciljevi istraživanja su: ispitati objektivnost sadržaja članaka i poštivanje Zakona o medijima, otkriti koje se vrednote promoviraju u člancima i uočiti razlike u medijskim izvješćima o pandemiji bolesti COVID-19 u ženskim redovničkim zajednicama u odnosu na muške redovničke zajednice. Istraživanje je povezano s moći medija u stvaranju percepcije o redovničkim zajednicama u hrvatskoj javnosti.

Ključne riječi

COVID-19; mediji; objektivnost; odnosi s javnošću; redovnička zajednica; senzacionalizam

Hrčak ID:

295444

URI

https://hrcak.srce.hr/295444

Datum izdavanja:

13.3.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 508 *