Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.17.2.2022.04
STAVOVI UČITELJA RAZREDNE NASTAVE O STRUČNIM USAVRŠAVANJIMA
Bruno Matijašević
orcid.org/0000-0002-0769-7248
; Osnovna škola Lotrščak, Zagreb Republika Hrvatska
Andrej Maras
; Osnovna škola Lotrščak, Zagreb Republika Hrvatska
Sažetak
Stručna usavršavanja sastavni su dio profesionalnog razvoja svakog odgojno- obrazovnog djelatnika. Razlikuju se vrste i načini stručnih usavršavanja. Kako bi ona bila korisna učiteljima važan je uvid u učiteljska razmišljanja, stavove i doživljaje o dosadašnjim usavršavanjima koja su pohađali. Iz navedenog razloga provedeno je kvalitativno istraživanje polustrukturiranim intervjuom na prigodnom uzorku od 12 učitelja. Iz dobivenih podataka vidljivo je kako učitelji imaju različite motivatore za stručnim usavršavanjima. Najzastupljeniji oblik stručnih usavršavanja navode se formalna stručna usavršavanja. Ispitanici kao negativne aspekte takvog načina usavršavanja navode neaktualnu tematiku te slabu metodičku pripremu predavača. Iz odgovora ispitanika vidljiv je prostor za napredak sustavnosti provedbe i organizacije stručnih usavršavanja.
Ključne riječi
motivacija, odgojno-obrazovni djelatnici, profesionalni razvoj, polustrukturirani intervju.
Hrčak ID:
296377
URI
Datum izdavanja:
25.3.2023.
Posjeta: 1.243 *