Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Učenje na društvenim mrežama: holokaust u neobičnome okruženju

Tea Gomboš Zazinović ; Srednja škola Hrvatski kralj Zvonimir Krk


Puni tekst: hrvatski pdf 1.911 Kb

str. 130-133

preuzimanja: 115

citiraj


Sažetak

Učenici sve više vremena provode na društvenim mrežama. Učitelji i nastavnici za pripremu pri poučavanju osjetljivih tema poput holokausta odvajaju mnogo vremena. Pomno biranje sadržaja za učenike njihova je zadaća, ali društvene mreže nemaju taj uvjet. Kako bi uspješno poučavali o holokaustu, učitelji i nastavnici moraju biti upoznati s informacijama koje utječu na znanja i stavove učenika. Stoga članak problematizira suvremenu reprezentaciju holokausta na društvenim mrežama te nudi metodički model aktualizacije povijesnih sadržaja. Holocaust challenge i Eva.stories neki su od sadržaja za učenike praćeni pitanjima za raspravu i analizu. Predstavljeni metodički model vodi se IHRA-inim Preporukama za poučavanje i učenje o holokaustu te se jednako uspješno može provesti s učenicima osmog razreda osnovne škole, kao i učenicima srednjih škola.

Ključne riječi

društvene mreže; Holokaust; IHRA; poučavanje o Holokaustu

Hrčak ID:

299586

URI

https://hrcak.srce.hr/299586

Datum izdavanja:

1.12.2022.

Posjeta: 301 *