Poučavanje povijesti, Vol. 1 No. 2, 2022.
Stručni rad
Učenje na društvenim mrežama: holokaust u neobičnome okruženju
Tea Gomboš Zazinović
; Srednja škola Hrvatski kralj Zvonimir Krk
Sažetak
Učenici sve više vremena provode na društvenim mrežama. Učitelji i nastavnici za pripremu pri poučavanju osjetljivih tema poput holokausta odvajaju mnogo vremena. Pomno biranje sadržaja za učenike njihova je zadaća, ali društvene mreže nemaju taj uvjet. Kako bi uspješno poučavali o holokaustu, učitelji i nastavnici moraju biti upoznati s informacijama koje utječu na znanja i stavove učenika. Stoga članak problematizira suvremenu reprezentaciju holokausta na društvenim mrežama te nudi metodički model aktualizacije povijesnih sadržaja. Holocaust challenge i Eva.stories neki su od sadržaja za učenike praćeni pitanjima za raspravu i analizu. Predstavljeni metodički model vodi se IHRA-inim Preporukama za poučavanje i učenje o holokaustu te se jednako uspješno može provesti s učenicima osmog razreda osnovne škole, kao i učenicima srednjih škola.
Ključne riječi
društvene mreže; Holokaust; IHRA; poučavanje o Holokaustu
Hrčak ID:
299586
URI
Datum izdavanja:
1.12.2022.
Posjeta: 560 *