Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRIPOVIJEDANJE KOD DJECE S GOVORNIM I JEZIČNIM POREMEĆAJIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Tamara Sevšek ; Osnovna škola Ljudevita Pivka, Ptuj, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 125 Kb

str. 309-317

preuzimanja: 186

citiraj


Sažetak

Pripovijedanje je zahtjevan proces koji zahtijeva od učenika znanje i ovladavanje različitim razinama jezika. Od rane dobi djeca uče pripovijedati; svoj uzor pronalaze u čitanju zajedno sa svojim roditeljima te u njihovom pripovijedanju priča. S godinama, djeca vježbaju svoje vještine pripovijedanja, priče su složenije, duže. Djeca s govornim i jezičnim poremećajima suočavaju se s teškoćama na različitim razinama jezika, što se odražava i na području pripovijedanja. Ovim člankom želim predstaviti nastavnicima karakteristike pripovijedanja učenika s govornim i jezičnim poremećajima te predstaviti savjete za lakši i učinkovitiji rad u razredu.

Ključne riječi

pripovijedanje, jezik, govorni i jezični poremećaj

Hrčak ID:

303192

URI

https://hrcak.srce.hr/303192

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 547 *