Stručni rad
PRIPOVIJEDANJE KOD DJECE S GOVORNIM I JEZIČNIM POREMEĆAJIMA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Tamara Sevšek
; Osnovna škola Ljudevita Pivka, Ptuj, Slovenija
Sažetak
Pripovijedanje je zahtjevan proces koji zahtijeva od učenika znanje i ovladavanje različitim razinama jezika. Od rane dobi djeca uče pripovijedati; svoj uzor pronalaze u čitanju zajedno sa svojim roditeljima te u njihovom pripovijedanju priča. S godinama, djeca vježbaju svoje vještine pripovijedanja, priče su složenije, duže. Djeca s govornim i jezičnim poremećajima suočavaju se s teškoćama na različitim razinama jezika, što se odražava i na području pripovijedanja. Ovim člankom želim predstaviti nastavnicima karakteristike pripovijedanja učenika s govornim i jezičnim poremećajima te predstaviti savjete za lakši i učinkovitiji rad u razredu.
Ključne riječi
pripovijedanje, jezik, govorni i jezični poremećaj
Hrčak ID:
303192
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 547 *