Skip to the main content

Professional paper

KANUOM PO ŠKOLJKE ZA VEČERU

Žiga Rener ; Center šolskih in obšolskih dejavnosti OE Breženka Fiesa


Full text: croatian pdf 585 Kb

page 358-364

downloads: 76

cite


Abstract

Objedinjavanje znanja o određenoj temi iz aspekta različitih predmeta osigurava bolje razumijevanje konkretne teme te kvalitetno i trajno znanje. U programu praktične radionice „Kanuom po školjke za večeru“ isprepliću se domaćinstvo, sport i prirodne znanosti (biologija mora). Svaki predmet obrađuje školjkaša odnosno dagnju iz svoje perspektive, ali moramo imati u vidu da je učenik taj koji stječe cjelokupnu sliku i praktično znanje. Učenike odvezemo kanuima do uzgajališta dagnji (školjkaša), tako da razgledaju mjesto gdje se dagnje uzgajaju. Iste te dagnje nakon razgledavanja učenici kuhaju u kuharskoj radionici, a na satima biologije mora seciraju ovu vrstu školjke i promatraju pod povećalom (lupom). Na taj način povezuju teorijska znanja s praktičnim, stječući cjelovitu predodžbu o školjkama. Budući da su u provedbu uključeni kretanje i samostalna priprema zdravog obroka, posebno se naglašava zdrav način života. Osim navedenog, provedbom radionice razbijamo predrasude o određenoj vrsti hrane.

Keywords

kuhanje, dagnje, kretanje, istraživanje, međupredmetno povezivanje

Hrčak ID:

303417

URI

https://hrcak.srce.hr/303417

Publication date:

1.7.2023.

Visits: 145 *