Stručni rad
ORGANIZACIJA NASTAVE NA DALJINU
Robert Osolnik
; Osnovna šola Venclja Perka
Sažetak
Tijekom epidemije nastava je prešla na učenje/nastavu na daljinu. Mi učitelji bili smo prisiljeni početi koristiti online učionice u koje smo učitavali materijal. Bilo je potrebno stvoriti i organizirati prikladno okruženje za učenje na daljinu. Komunikacija s učenicima i roditeljima više se nije odvijala uživo pa smo je zamijenili korištenjem videokonferencijskih sustava. Roditelji su bili učitelji na zamjeni, a učitelji su morali potaknuti učenike na rad suvremenim i zanimljivim pristupima poučavanju gradiva. Svaka škola je na svoj način pristupila organizaciji rada na daljinu, no imali smo zajedničke probleme koji su se javljali tijekom rada na daljinu. Nema sumnje da ćemo stečeno znanje moći korisno koristiti i kasnije, kada se nastava ponovno bude izvodila u prostorijama škole.
Ključne riječi
e-materijal, eLearning, grafički tablet, organizacija, učenje na daljinu, online učionica, ZOOM
Hrčak ID:
303512
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 435 *