Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ŠTO IGRA ŠKOLICE I TWISTERA IMAJU ZAJEDNIČKO S MATEMATIKOM?

Lidija Podpečan ; Osnovna škola Juršinci, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 470 Kb

str. 467-471

preuzimanja: 47

citiraj


Sažetak

Matematičari svijet oko sebe promatraju na „matematički način”. Primjećuju različite geometrijske oblike i nizove koji se pojavljuju na putu ili slično. Na dvorištu naše škole primijetila sam dvije prekrasne slike na tlu koje služe dječjoj igri. Koristila sam se njima kako bih motivirala učenike u njihovom radu iz predmeta matematike, gdje su učenici izračunali njihove opsege i površine.

Ključne riječi

matematika, motivacija, rad u skupini

Hrčak ID:

303803

URI

https://hrcak.srce.hr/303803

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 107 *