Prethodno priopćenje
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA UZ POMOĆ SUKREIRANJA TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA – KAKO JE TO POVEZANO S MARKETINGOM DOŽIVLJAJA?
Dina Lončarić
orcid.org/0000-0003-2285-0252
; University of Rijeka
Jasmina Dlačić
orcid.org/0000-0002-3592-1876
; University of Rijeka
Andrijana Kos Kavran
orcid.org/0000-0002-1441-0321
; University of Rijeka
Sažetak
U radu se istražuje povezanost sukreiranja turističkog doživljaja s turističkim djelatnicima i utjecaj istoga na unapređenje kvalitete života kroz opće zadovoljstvo putovanjem. Ovaj rad pridonosi postojećim teorijskim spoznajama s naglaskom na ulogu marketinga doživljaja u procesu sukreiranja turističkog doživljaja i njegov doprinos kvaliteti života. Rad se temelji na prethodnim istraživanjima koncepata sukreiranja turističkoga doživljaja (Mathis, 2013) i kvalitete života (Neal, Uysal i Sirgy, 2007). Istraživanje je provedeno na uzorku od 422 ispitanika iz Republike Hrvatske, koji su najmanje jednom putovali u posljednjih godinu dana. Hipoteze su empirijski ispitane i provjerene korištenjem strukturalnog modeliranja uz pomoć parcijalne regresije metodom najmanjih kvadrata (PLS-SEM). Rezultati istraživanja pokazuju da sukreiranje turističkog doživljaja utječena zadovoljstvo općim doživljajem putovanja, što utječe na percipiranu kvalitetu života. U radu su dane preporuke turističkim djelatnicima za unapređenje ponude primjenom načela marketinga doživljaja.
Ključne riječi
sukreiranje; turistički doživljaj; kvaliteta života; marketing doživljaja
Hrčak ID:
202274
URI
Datum izdavanja:
27.6.2018.
Posjeta: 1.989 *