Skoči na glavni sadržaj

Ekonomska misao i praksa , Vol. 27 No. 1, 2018.

  • Datum izdavanja: 27.06.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 27.06.2018.

Sadržaj

Puni tekst

PRICING CHALLENGES IN THE MULTICHANNEL RETAILING (str. 55-76)

Jelena Franjković, Davor Dujak, Marta Botkuljak
Prethodno priopćenje


HRVATSKI STUDENTI I KONZUMACIJA ALKOHOLA – IMPLIKACIJE ZA DRUŠTVENI MARKETING (str. 72-101)

Mirna Leko Šimić, Sofija Turjak
Prethodno priopćenje


UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA UZ POMOĆ SUKREIRANJA TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA – KAKO JE TO POVEZANO S MARKETINGOM DOŽIVLJAJA? (str. 103-121)

Dina Lončarić, Jasmina Dlačić, Andrijana Kos Kavran
Prethodno priopćenje


POSLOVNE POTREBE ZA OLAP-OM I ALATIMA ZA RUDARENJE PODATAKA: PRIMJER TVRTKI NA KOSOVU (str. 123-137)

Emin Qerim Neziraj, Aferdita Berisha Shaqiri
Prethodno priopćenje


HERITAGE HOTELS IN DEVELOPING A CULTURAL AND CREATIVE DESTINATION OFFER (str. 231-247)

Christian Stipanović
Pregledni rad


CHARACTERISTICS OF BUSINESS ANGELS IN CROATIA (str. 249-266)

Marija Šimić Šarić, Nikolina Krstičević
Pregledni rad


ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF WOMEN MANAGERS TOWARDS THEIR POSITION IN BUSINESS ORGANIZATIONS (str. 287-313)

Sonja Nidogon Višnjić, Nina Begičević Ređep, Violeta Vidaček-Hainš
Stručni rad


RELIGION AND ECONOMIC INTEGRATION OF IMMIGRANTS IN THE EUROPEAN UNION (str. 335-374)

Predrag Haramija, Tanja Trošelj Miočević
Ostalo


Posjeta: 51.604 *