Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31823/d.31.3.3

Potencijal sinkrono-asinkronoga modela nastave skupnoga sviranja i pjevanja

Ana Popović orcid id orcid.org/0000-0003-0083-1106 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Blanka Gigić Karl orcid id orcid.org/0000-0003-0224-4917 ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 245 Kb

str. 353-379

preuzimanja: 227

citiraj


Sažetak

U radu je istražena uspješnost sinkrono-asinkronoga modela nastave skupnoga sviranja i pjevanja u okviru kolegija Glazba s praktikumom na redovnom i izvanrednom studiju Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku za vrijeme virtualne nastave. Rezultati pokazuju da su studenti dobro prihvatili taj model nastave te se on pokazuje kao dobar način mrežnoga svladavanja toga predmeta, ali i kao potencijalni model za poboljšanje skupne nastave sviranja u budućnosti.

Ključne riječi

sinkrono-asinkroni model nastave; skupna nastava sviranja; nastava klavira, neumjetnički studij; odgojitelji; glazbena kultura; studenti

Hrčak ID:

308727

URI

https://hrcak.srce.hr/308727

Datum izdavanja:

13.10.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 830 *