Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31823/d.31.3.3
Potencijal sinkrono-asinkronoga modela nastave skupnoga sviranja i pjevanja
Ana Popović
orcid.org/0000-0003-0083-1106
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Blanka Gigić Karl
orcid.org/0000-0003-0224-4917
; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U radu je istražena uspješnost sinkrono-asinkronoga modela nastave skupnoga sviranja i pjevanja u okviru kolegija Glazba s praktikumom na redovnom i izvanrednom studiju Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku za vrijeme virtualne nastave. Rezultati pokazuju da su studenti dobro prihvatili taj model nastave te se on pokazuje kao dobar način mrežnoga svladavanja toga predmeta, ali i kao potencijalni model za poboljšanje skupne nastave sviranja u budućnosti.
Ključne riječi
sinkrono-asinkroni model nastave; skupna nastava sviranja; nastava klavira, neumjetnički studij; odgojitelji; glazbena kultura; studenti
Hrčak ID:
308727
URI
Datum izdavanja:
13.10.2023.
Posjeta: 830 *