Transition, Vol. 24 No. 48, 2021.
Review article
UTICAJ DIGITALNOG POSLOVANJA NA RAZVOJ VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA
Bojana Ostojić
; Univerzitet “Educons”, Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC
*
Irena Petrušić
; Univerzitet „Adriatic“, Fakultet za menadžment, Herceg Novi
Obrad Cabarkapa
; Univerzitet “Educons”, Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC
* Corresponding author.
Abstract
Marketing kao naučna disciplina danas je dobila izuzetan značaj na tržištu i predstavlja jedan od preduslova za efikasnu borbu protiv konkurencije. Ono što čini marketing odnosi se na aktivnosti za procenupotreba, opsega tih potreba, ali i njihovog intenziteta. Formiranje brenda koji je samostalan i prepoznatljiv na tržištu omogućuje sticanje konurentske prednosti u odnosu na ostale učesnike iz iste branše. Predmet istraživanja ovog rada obuhvata analiza sticanja poverenja visokoškolske ustanove od strane studenta, kao i utvrđivanje uloge marketinga u smislu formiranje brenda. Brend predstavlja značajan faktor u okviru svakog tržišta. Brend će pružiti pomoć visokoobrazvnoj ustanovi prilikom pravilnog nastupanjana tržištu, privlačenju kupaca i obezbeđivanju lojalnosti potrošača.
Keywords
marketing, brend, visokoobrazovna ustanova, lojalnost
Hrčak ID:
309058
URI
Publication date:
21.10.2023.
Visits: 463 *