Skip to the main content

Review article

UTICAJ DIGITALNOG POSLOVANJA NA RAZVOJ VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA

Bojana Ostojić ; Univerzitet “Educons”, Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC *
Irena Petrušić ; Univerzitet „Adriatic“, Fakultet za menadžment, Herceg Novi
Obrad Cabarkapa ; Univerzitet “Educons”, Fakultet za projektni i inovacioni menadžment PMC

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 1.107 Kb

page 105-116

downloads: 111

cite


Abstract

Marketing kao naučna disciplina danas je dobila izuzetan značaj na tržištu i predstavlja jedan od preduslova za efikasnu borbu protiv konkurencije. Ono što čini marketing odnosi se na aktivnosti za procenupotreba, opsega tih potreba, ali i njihovog intenziteta. Formiranje brenda koji je samostalan i prepoznatljiv na tržištu omogućuje sticanje konurentske prednosti u odnosu na ostale učesnike iz iste branše. Predmet istraživanja ovog rada obuhvata analiza sticanja poverenja visokoškolske ustanove od strane studenta, kao i utvrđivanje uloge marketinga u smislu formiranje brenda. Brend predstavlja značajan faktor u okviru svakog tržišta. Brend će pružiti pomoć visokoobrazvnoj ustanovi prilikom pravilnog nastupanjana tržištu, privlačenju kupaca i obezbeđivanju lojalnosti potrošača.

Keywords

marketing, brend, visokoobrazovna ustanova, lojalnost

Hrčak ID:

309058

URI

https://hrcak.srce.hr/309058

Publication date:

21.10.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 463 *