Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22522/cmr20220185

Komunikacijske specifičnosti današnjice i odnosi s javnošću

Karlo Kanajet orcid id orcid.org/0000-0002-5894-5416 ; Faculty of Political Science of Zagreb University


Full text: english pdf 204 Kb

page 48-63

downloads: 142

cite


Abstract

Ovaj rad bavi se komunikacijskim specifičnostima današnjice te načinom na koji utječu na rad praktičara odnosa s javnošću. U radu se prvo teorijski razrađuje odnos odnosa s javnošću i novinarstva. Unatoč prisutnom i ponekad potenciranom antagonizmu između odnosa s javnošću i novinarstva, ove su dvije profesije upućene jedna na drugu te oni koji se njima bave uvelike si mogu olakšati posao ukoliko se odluče na suradnju. Zatim se razrađuju komunikacija u digitalno doba, strategija i taktike te interna komunikacija. Moderna je komunikacija obilježena korištenjem specifičnog jezika i brzim promjenama. Kako bi se s takvim uvjetima znale nositi, organizacije kreiraju planove koji definiraju jasne strategije koje se provode putem taktika. Zaključuje se kako je pritom jedan od presudnih zadataka stvaranje zdrave radne atmosfere, pri čemu stručnjaci za odnose s javnošću kao komunikacijski agenti rade na uspostavljanju dijaloga.

Keywords

odnosi s javnošću, novinarstvo, digitalno doba, strategija, taktike, interna komunikacija

Hrčak ID:

306326

URI

https://hrcak.srce.hr/306326

Publication date:

28.6.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 271 *