Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.2.3.35

RAZLIKE U NAMJERAMA I PERCEPCIJI PODUZETNIČKE KARIJERE MEĐU STUDENTIMA

Iva Klepić orcid id orcid.org/0000-0002-7348-5673 ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH
Zdenko Klepić ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH


Puni tekst: engleski pdf 145 Kb

str. 35-47

preuzimanja: 150

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 172 Kb

str. 47-47

preuzimanja: 33

citiraj


Sažetak

Poduzetništvo kao i mala i srednja poduzeća vrlo su važni s društvenoga i ekonomskoga stajališta. Obrazovanje, a posebno visoko obrazovanje, stvara ljudske resurse za budući gospodarski i društveni razvoj. Brojni EU i nacionalni strateški dokumenti ističu da poduzetništvo treba promicati i poticati u obrazovnim institucijama i nastavnim planovima i programima. Primarni je cilj ovoga istraživanja utvrditi poduzetničke namjere studentske populacije i razlike u poduzetničkim namjerama studenata s obzirom na područje studiranja. Istraživanje je provedeno na Sveučilištu u Mostaru od travnja do lipnja 2020. godine. U svrhu istraživanja korišten je upitnik koji je online dostavljen studentima na nekoliko fakulteta iz različitih područja znanosti i obrazovanja, uključujući prvi i drugi obrazovni ciklus. Podatci su analizirani u programu IBM SPSS Statistics 25.0. Rezultati su izraženi kao broj i postotak te srednja vrijednost i standardna devijacija. Rezultati istraživanja pokazali su poduzetničke namjere studenata, njihovu poduzetničku naobrazbu i percepciju poduzetništva, njihovu povezanost te da postoje određene razlike s obzirom na studijsko područje.

Ključne riječi

karijera; poduzetništvo; namjere; percepcija; student.

Hrčak ID:

274661

URI

https://hrcak.srce.hr/274661

Datum izdavanja:

30.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 453 *