Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Važnost sponzorstva u sportu

Andrijana Kos Kavran orcid id orcid.org/0000-0002-1441-0321 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu
Stella Tkalec ; Međimursko veleučilište u Čakovcu


Puni tekst: hrvatski pdf 252 Kb

str. 65-72

preuzimanja: 401

citiraj


Sažetak

Sponzorstvo u sportu praksa je u kojoj organizacije financijski podržavaju sportske klubove, događaje ili pojedince u zamjenu za promociju svojih proizvoda, usluga ili marki. Često je važan izvor prihoda za sportske organizacije i važan čimbenik njihove financijske stabilnosti. Rad se fokusira se na važnost sponzorstva u sportu s posebnim naglaskom na u 1. HNL i njegov utjecaj na financiranje i razvoj nogometnih klubova. Cilj je razumjeti motive sponzora, načine promoviranja i trajanje sponzorskih ugovora. U okvir rada provedeno je online ispitivanje među deset klubova iz 1. HNL, sa sudjelovanjem sedam klubova. Rezultati pokazuju da je sponzorstvo ključno za razvoj klubova, s financijskom podrškom kao primarnim motivom sponzora. Sponzori se većinom promoviraju putem imena i logotipove na dresovima i bannerima. Većina sponzora podržava klubove tijekom cijele sezone, a klubovi često imaju više od 20 sponzora, što ukazuje na stabilnost i izgradnju dobrih sponzorskih odnosa.

Ključne riječi

sponzorstvo, nogomet, sport, sportski marketing

Hrčak ID:

311815

URI

https://hrcak.srce.hr/311815

Datum izdavanja:

21.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.132 *