Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.19
Upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih
Gordana Zoretić
orcid.org/0000-0002-6946-8782
; Veleučilište RRiF, Zagreb, Hrvatska
Mladen Ilić
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U današnjem je svijetu cjeloživotno učenje nužnost iako nisu svi skloni prilagodbi. Stoga
je važno razumjeti specifičnosti obrazovanja odraslih. U radu je obrađeno pet područja
važnih za upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih. Ukazuje se na što je
potrebno obratiti pozornost te na najbitnije osobine učenja odraslih. Nastavnici imaju izuzetno
važnu ulogu u obrazovanju odraslih jer svojim različitim pristupima poučavanju te
razvijenim andragoškim kompetencijama odraslima mogu olakšati uključivanje u obrazovni
proces. Nastavnik bi trebao biti stručnjak u svom području, savjetnik koji ponekad
daje savjete temeljene na vlastitom životnom i radnom iskustvu, inteligenciji, obrazovanju
ili stručnim kvalifikacijama, moderator jer upravlja diskusijom u grupi, motivator jer motivira,
hrabri, podupire i inspirira, organizator jer organizira sve aktivnosti vezane za nastavni
proces i pedagog jer sudjeluje u procesu odgoja i obrazovanja.
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; andragogija; obrazovni program; nastavni proces; nastavnik u obrazovanju odraslih
Hrčak ID:
312501
URI
Datum izdavanja:
28.12.2023.
Posjeta: 854 *