Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.19

Upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih

Gordana Zoretić orcid id orcid.org/0000-0002-6946-8782 ; Veleučilište RRiF, Zagreb, Hrvatska
Mladen Ilić ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 274 Kb

str. 289-304

preuzimanja: 394

citiraj


Sažetak

U današnjem je svijetu cjeloživotno učenje nužnost iako nisu svi skloni prilagodbi. Stoga
je važno razumjeti specifičnosti obrazovanja odraslih. U radu je obrađeno pet područja
važnih za upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih. Ukazuje se na što je
potrebno obratiti pozornost te na najbitnije osobine učenja odraslih. Nastavnici imaju izuzetno
važnu ulogu u obrazovanju odraslih jer svojim različitim pristupima poučavanju te
razvijenim andragoškim kompetencijama odraslima mogu olakšati uključivanje u obrazovni
proces. Nastavnik bi trebao biti stručnjak u svom području, savjetnik koji ponekad
daje savjete temeljene na vlastitom životnom i radnom iskustvu, inteligenciji, obrazovanju
ili stručnim kvalifikacijama, moderator jer upravlja diskusijom u grupi, motivator jer motivira,
hrabri, podupire i inspirira, organizator jer organizira sve aktivnosti vezane za nastavni
proces i pedagog jer sudjeluje u procesu odgoja i obrazovanja.

Ključne riječi

obrazovanje odraslih; andragogija; obrazovni program; nastavni proces; nastavnik u obrazovanju odraslih

Hrčak ID:

312501

URI

https://hrcak.srce.hr/312501

Datum izdavanja:

28.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 854 *