Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.20

Jačanje tržišne pozicije kontinentalnog turizma konkurentnošću i održivošću – slučaj iz prakse

Marina Guzovski orcid id orcid.org/0000-0002-2365-503X ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Jasna Genzić orcid id orcid.org/0000-0001-9262-0685 ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Ines Pavlak ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 516 Kb

str. 305-324

preuzimanja: 95

citiraj


Sažetak

Državama članicama Europske unije omogućeno je korištenje 1,824 milijarde eura temeljem
nacionalnih planova za oporavak i otpornost u svrhu ubrzanog gospodarskog oporavka
i ublažavanja posljedica pandemije te financiranja programa digitalne i zelene transformacije,
održivog razvoja i jačanja otpornosti na buduće krize. Hrvatska je u srpnju 2021.
godine usvojila „Nacionalni plan oporavka i otpornosti” za razdoblje od 2021. do 2026. godine
temeljen na strateškim dokumentima, programima i preporukama. U sektoru turizma
potpore su usmjerene na podizanje konkurentnosti ulaganjem u povećanje standarda i
stvaranjem proizvoda visoke vrijednosti te kvalitetom dodatne ponude smještajnih kapaciteta
u smjeru održivog, inovativnog, otpornog i konkurentnog turizma. U radu su analizirane
mjere jačanja konkurentne pozicije u području kontinentalnog turizma na primjeru
hotela u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

Ključne riječi

konkurentnost; održivost; tržišna pozicija; kontinentalni turizam; stvaranje vrijednosti

Hrčak ID:

312504

URI

https://hrcak.srce.hr/312504

Datum izdavanja:

28.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 259 *