Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21860/j.14.2.7

Studija slučaja kolegija o klasičnim pripovijetkama uz korištenje ChatGPT-a: usmjerenost na projekt o prepričavanju klasika

Myeoung-Hyun Lee orcid id orcid.org/0009-0006-8655-2907 ; Chung-Ang University Department of Korean language and literature
Ji-Woo Kim orcid id orcid.org/0009-0006-7321-2532 ; Chung-Ang University Department of Korean language and literature


Puni tekst: engleski pdf 327 Kb

str. 379-402

preuzimanja: 26

citiraj


Sažetak

Studija proučava projekt „Prepričavanje klasičnih pripovijetki pomoću ChatGPT-a” koji provodi Odsjek za korejski jezik i književnost Sveučilišta Chung-Ang iz Koreje tijekom prvog semestra 2023. u sklopu kolegija Studije o pripovijedanju u klasičnoj književnosti. Projekt prepričavanja provodio se u etapama, od faze inicijacije do faza pripremanja, planiranja i izvedbe. Uz pomoć ChatGPT-a učenici su opetovano uspoređivali i revidirali svoje prvotne namjere s prijedlozima ChatGPT-a. Prilikom biranja, revidiranja i sintetiziranja priče ChatGPT-om učenici su stalno razmatrali narativni integritet i namjere tima (implementiranje teme). Tijekom ovog procesa povećalo se njihovo razumijevanje klasičnih korejskih pripovijetki i interes za njih. Ova je tvrdnja statistički provjerena provođenjem ankete Likertovom ljestvicom od 5 bodova i analizom rezultata, čime je statistički potvrđeno da je proces prepričavanja uz pomoć ChatGPT-a imao pozitivan utjecaj na razumijevanje i interes za klasične korejske pripovijetke. Da bismo nadoknadili ograničenja malog uzorka, proveli smo dubinski upitnik. Analizirali smo rezultate da potvrdimo učinke aktivnog sudjelovanja i samostalnog učenja, čime se produbilo razumijevanje klasičnih pripovijetki i stvorio suradnički odnos između učenika i ChatGPT-a. Međutim, ograničenja u korištenju ChatGPT-a prepoznata su kao netočnost njegovih podataka, odgovori koji nisu usklađeni s upitima učenika, kao nekreativni narativni prijedlozi ChatGPT-a i nedostatna sposobnost učenika u korištenju ChatGPT-a.

Ključne riječi

ChatGPT; klasične korejske pripovijetke; prepričavanje; obrazovanje; samostalno učenje; interakcija između učenika i ChatGPT-a

Hrčak ID:

314485

URI

https://hrcak.srce.hr/314485

Datum izdavanja:

22.2.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 139 *