Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2.5.41
MULTIMEDIJALNI SADRŽAJI U OBJAVAMA NOVINSKIH AGENCIJA
Ilija Musa
; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Monika Ćubela Savić
orcid.org/0009-0006-5100-2964
; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Ivan Ćubela
; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Suvremene medijske kuće razvojem medijske tehnologije sve češće svoje sadržaje objavljuju na različitim platformama. Razvijajući svoju osnovnu djelatnost, bilo da je radijska, televizijska ili tiskovna, djelatnost informiranja javnosti putem online medija prati razvoj i zahtjeve medijske publike. Uz korištenje klasičnih vidova informiranja putem objave tekstualnih i fotosadržaja, novinske agencije prateći trendove razvoja medija i svojih korisnika – medijskih kuća, sve veći naglasak stavljaju na razvoj multimedijalnih sadržaja kojima se u njihovim objavama javnosti s ciljem informiranja pružaju sadržaji obogaćeni zvučnim i videoobjavama, animacijama i simulacijama. U radu će se prikazati na koji način i koliko često novinske agencije upotrebljavaju različite forme objavljivanja, na koji način različiti elementi (tekst, foto i video) novinskoga objavljivanja funkcioniraju zajedno i koliko taj oblik konvergencije sadržaja utječe na doseg vijesti, odnosno preuzimanje u medijima.
Ključne riječi
novinske agencije; novinarstvo; multimedijalni sadržaji; konvergencija; doseg vijesti.
Hrčak ID:
317020
URI
Datum izdavanja:
30.12.2023.
Posjeta: 261 *