Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.12.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 17.05.2024.

Sadržaj

Puni tekst

KORIŠTENJE INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE I ANALITIKE U SPORTSKIM MEDIJIMA (str. 7-16)

Krešimir Lacković, Gordana Tkalec, Ivan Pavić
Izvorni znanstveni članak


ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN POLITICAL CAMPAIGNS (str. 17-28)

Zoran Tomić, Tomislav Damnjanović, Ivan Tomić
Prethodno priopćenje


USE OF CONFIDENTIAL INFORMATION BY PUBLIC RELATIONS PRACTITIONERS AND ITS REPRESENTATION IN ETHICAL CODES (str. 29-39)

Anita Kovačič Čelofiga, Tina Tomažič
Izvorni znanstveni članak


MULTIMEDIJALNI SADRŽAJI U OBJAVAMA NOVINSKIH AGENCIJA (str. 41-47)

Ilija Musa, Monika Ćubela Savić, Ivan Ćubela
Prethodno priopćenje


UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ I AFIRMACIJU ODNOSA S JAVNOŠĆU – OD PAMFLETA DO UMJETNE INTELIGENCIJE (str. 49-60)

Antonia Tomaš, Petra Kuhar, Nevena Ladić
Pregledni rad


ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING AND PUBLIC RELATIONS OF BUSINESS ORGANIZATIONS (str. 61-69)

Damir Vasilj, Inja Stojkić, Nikica Bubalo
Pregledni rad


MUTUAL PERCEPTION AND COOPERATION OF JOURNALISTS AND PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS WORKING IN CROATIAN PUBLIC AND STATE INSTITUTIONS (str. 81-95)

Matea Cvjetković, Željka Perić, Kristina Čirjak
Prethodno priopćenje


SPORT AND NATIONAL IDENTITY (str. 97-103)

Ivan Tomić
Pregledni rad


Posjeta: 4.018 *