Stručni rad
KRETANJE I MATEMATIKA
Mojca Bohinec
; Osnovna škola Ferda Vesela Šentvid pri Stični, Slovenija
Sažetak
Kroz kretanje djeca stječu iskustva koja su temelj njihova znanja. Bez kretanja bismo izgubili jedan od najosnovnijih načina učenja. Internaliziraju se znanja koja dijete stječe pokretom ili vlastitom aktivnošću. Takvo znanje je čvrst temelj za nadogradnju novim, složenijim konceptima [2.]Kretanje je važno za cjeloviti razvoj djeteta. U školi djeca puno vremena provode sjedeći. Štetni učinci sjedenja smanjuju se ako se uvedu aktivnosti kretanja ili učenja s pokretom. To rezultira većom motivacijom za učenje, aktivnijom ulogom učenika u procesu učenja, boljom međusobnom suradnjom, iskustvenim učenjem, samopouzdanjem i hrabrošću. Istodobno, kretanjem se kod učenika razvijaju i kretne sposobnosti kao što su ravnoteža, snaga, pokretljivost, odziv, brzina. Zbog aktiviranja više osjetilnih područja učenici lakše usvajaju teorijske pojmove i znanja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
317307
URI
Datum izdavanja:
1.8.2024.
Posjeta: 183 *