Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KRETANJE I MATEMATIKA

Mojca Bohinec ; Osnovna škola Ferda Vesela Šentvid pri Stični, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 673 Kb

str. 147-152

preuzimanja: 55

citiraj


Sažetak

Kroz kretanje djeca stječu iskustva koja su temelj njihova znanja. Bez kretanja bismo izgubili jedan od najosnovnijih načina učenja. Internaliziraju se znanja koja dijete stječe pokretom ili vlastitom aktivnošću. Takvo znanje je čvrst temelj za nadogradnju novim, složenijim konceptima [2.]Kretanje je važno za cjeloviti razvoj djeteta. U školi djeca puno vremena provode sjedeći. Štetni učinci sjedenja smanjuju se ako se uvedu aktivnosti kretanja ili učenja s pokretom. To rezultira većom motivacijom za učenje, aktivnijom ulogom učenika u procesu učenja, boljom međusobnom suradnjom, iskustvenim učenjem, samopouzdanjem i hrabrošću. Istodobno, kretanjem se kod učenika razvijaju i kretne sposobnosti kao što su ravnoteža, snaga, pokretljivost, odziv, brzina. Zbog aktiviranja više osjetilnih područja učenici lakše usvajaju teorijske pojmove i znanja.

Ključne riječi

kretanje, matematika, igra

Hrčak ID:

317307

URI

https://hrcak.srce.hr/317307

Datum izdavanja:

1.8.2024.

Posjeta: 183 *