Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.59549/n.165.1-2.2

Prediktori stavova učitelja i nastavnika njemačkog jezika o diferencijaciji nastave

Katarina Marciuš Logožar orcid id orcid.org/0000-0002-7388-472X ; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

verzije

str. 33-54

preuzimanja: 0

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 107 Kb

verzije

str. 33-54

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Odgojno-obrazovni stručnjaci sve više promišljaju o odgovarajućem pristupu podučavanju koji bi odgovorio na potrebe različitih skupina učenika. Diferencijacija nastave često se spominje kao jedan od najboljih pristupa tom problemu.
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati jesu li stavovi prema važnosti uvođenja diferencijacije u nastavu, razina vještina i znanja potrebnih za provođenje diferencijacije te samoprocijenjena razina samoefikasnosti učitelja/nastavnika njemačkog jezika u Republici Hrvatskoj povezani s njihovim stavovima prema diferenciranoj nastavi te s učestalošću provođenja diferencijacije u nastavi.
U istraživanju je sudjelovalo 189 učitelja i nastavnika njemačkog jezika. Rezultati su pokazali da je razina vještina i znanja potrebnih za provođenje diferencijacije u nastavi važan prediktor kako stavova učitelja prema diferenciranoj nastavi tako i učestalosti provođenja diferencijacije u nastavi.

Ključne riječi

diferencirana nastava; konstruktivizam; samoefikasnost; znanja i vještine

Hrčak ID:

317977

URI

https://hrcak.srce.hr/317977

Datum izdavanja:

17.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *