Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.59549/n.165.1-2.5

Uloga društvene mreže Instagram u promociji čitanja

Suzana Obrovac Lipar ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb *

* Autor za dopisivanje.


Puni tekst: hrvatski pdf 484 Kb

str. 103-123

preuzimanja: 29

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 486 Kb

str. 103-123

preuzimanja: 24

citiraj


Sažetak

S obzirom na to da društveni mediji imaju velik broj korisnika, oni definitivno danas postaju potencijalna platforma za promicanje čitanja. Na društvenim mrežama poput Instagrama, TikToka i YouTubea nastaju specijalizirane zajednice koje su usredotočene na knjigu i književnost, a vode ih privatni profili ili profili izdavača. I jedni i drugi prepoznali su prednosti društvenih mreža te ih koriste za promociju knjiga i autora. Objave prate fotografije i videi koji, popraćeni kreativnim i inovativnim tekstovima, potiču pratitelje na interakciju. Ovaj rad predstavlja rezultate istraživanja čiji je cilj bio ispitati povezanost hashtaga #godinacitanja i njegovih izvedenica sa sadržajem povezanim uz Godinu čitanja na društvenim mrežama, dok je cilj drugog dijela istraživanja bio ukazati na potencijal društvene mreže Instagram u promociji čitanja. Za istraživanje je korištena metoda kvalitativne analize sadržaja uz dio kvantitativnih jedinica analize.

Ključne riječi

društveni mediji; društvene mreže; Instagram; čitanje; Godina čitanja; bookstagram; bookstagrameri

Hrčak ID:

317986

URI

https://hrcak.srce.hr/317986

Datum izdavanja:

17.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 114 *