Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.62366/crebss.2024.1.002

Analiza performansi hrvatske industrije videoigara: ekspanzija usred COVID-19 pandemije

Berislav Žmuk ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 231 Kb

verzije

str. 13-26

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Hrvatska industrija videoigara demonstrirala je značajan rast usred izazova koje je postavila COVID-19 pandemija. Korišten je deskriptivno statistički pristup koji je obuhvatio sva poduzeća u hrvatskoj industriji videoigara. Zatim su primijenjeni statistički testovi o značajnosti proporcija kako bi se procijenilo zadovoljstvo igrača na platformi Steam videoigrama koje je razvila i/ili objavila hrvatska industrija videoigara. Analiza je pokazala koncentraciju industrije u Zagrebu, koja čini 50% poduzeća i 77,4% zaposlenih u 2022. godini. U razdoblju od 2018. do 2022. godine ukupni neto profit porastao je s 4,95 milijuna eura na 12,37 milijuna eura. Međutim, prosječni neto profit po poduzeću doživio je skroman porast s 0,12 milijuna eura na 0,15 milijuna eura tijekom istog razdoblja. Naime, 21% poduzeća zadržalo je najviši rejting AAA. Usporedbe na županijskoj razini otkrile su uvid u neto profite, ukupne prihode i rashode. Na Steam platformi igrači su preporučili nevjerojatnih 89% videoigara koje je razvila ili objavila hrvatska industrija.

Ključne riječi

poslovne performanse; COVID-19; Hrvatska; industrija videoigara

Hrčak ID:

318512

URI

https://hrcak.srce.hr/318512

Datum izdavanja:

28.6.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *