Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.51650/ezrvs.18.1-2.11

Akcijsko istraživanje na temu pisane vršnjačke povratne informacije u engleskom kao stranom jeziku u osnovnoj školi u Hrvatskoj

Nataša Perinčić Tičić ; University of Zadar, Centre for foreign languages, Zadar, The Republic of Croatia
Anamarija Štulina ; University of Zadar, Centre for foreign languages, Zadar, The Republic of Croatia *

* Autor za dopisivanje.


Puni tekst: engleski pdf 130 Kb

str. 191-200

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Ovaj rad predstavlja akcijsko istraživanje s ciljem implementacije aktivnosti pisane vršnjačke povratne informacije u engleskom kao stranom jeziku u osnovnoj školi. Istraživanje prati metodologiju akcijskog istraživanja i provedeno je u pet faza. Ovo istraživanje ima za cilj odgovoriti na sljedeća istraživačka pitanja: 1. Može li se aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije prilagoditi učenicima osnovnih škola? 2. Može li se aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije uspješno implementirati u osnovnoškolskom obrazovnom kontekstu? Akcijsko istraživanje pružilo je vrijedan uvid u složeno područje poučavanja pisanja u kontekstu poučavanja engleskog kao stranog jezika, čija će uspješna provedba u velikoj mjeri ovisiti o spremnosti nastavnika da preispitaju svoju praksu davanja povratnih informacija i prihvate aktivnost pisane vršnjačke povratne informacije kao dio svoje nastavne rutine.

Ključne riječi

vršnjačka povratna informacija; pisana nastavnička povratna informacija; engleski kao strani jezik; poučavanje pisanja; akcijsko istraživanje

Hrčak ID:

319665

URI

https://hrcak.srce.hr/319665

Datum izdavanja:

22.7.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *