Prethodno priopćenje
https://doi.org/https://doi.org/10.38003/sv.73.2.2
Učiteljske procjene podrške ravnatelja
Marina Đuranović
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Tomislava Vidić
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Irena Klasnić
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Ravnatelj kao poslovodni i stručni voditelj školske ustanove ima brojne zadatke kako bi se osiguralo njezino kvalitetno i harmonično djelovanje. Ravnatelj ima vodeću ulogu i u stvaranju pozitivnog i poticajnog okruženja za rad učitelja, a jedan od preduvjeta za stvaranje takvog okruženja pružanje je podrške učiteljima. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati kako učitelji percipiraju podršku ravnatelja ovisno o radnom mjestu (razredna nastava – predmetna nastava), dobi i stažu te veličini škole u kojoj rade. Istraživanje je provedeno online. U istraživanju je sudjelovao 761 učitelj iz cijele Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da učitelji u osnovnim školama visoko procjenjuju podršku ravnatelja te da ne postoje razlike u procjenama ovisno o radnom mjestu, dobi učitelja, duljini radnog iskustva i veličini škole u kojoj rade. Na kraju rada dane su smjernice za moguća buduća istraživanja podrške ravnatelja.
Ključne riječi
kvantitativni pristup, osnovna škola, ravnatelji, učitelji
Hrčak ID:
323003
URI
Datum izdavanja:
15.12.2024.
Posjeta: 0 *