Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/https://doi.org/10.38003/sv.73.2.2

Učiteljske procjene podrške ravnatelja

Marina Đuranović orcid id orcid.org/0000-0001-7199-5488 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Tomislava Vidić orcid id orcid.org/0000-0003-2040-2667 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Irena Klasnić orcid id orcid.org/0000-0002-0315-3104 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 392 Kb

verzije

str. 33-51

preuzimanja: 41

citiraj


Sažetak

Ravnatelj kao poslovodni i stručni voditelj školske ustanove ima brojne zadatke kako bi se osiguralo njezino kvalitetno i harmonično djelovanje. Ravnatelj ima vodeću ulogu i u stvaranju pozitivnog i poticajnog okruženja za rad učitelja, a jedan od preduvjeta za stvaranje takvog okruženja pružanje je podrške učiteljima. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati kako učitelji percipiraju podršku ravnatelja ovisno o radnom mjestu (razredna nastava – predmetna nastava), dobi i stažu te veličini škole u kojoj rade. Istraživanje je provedeno online. U istraživanju je sudjelovao 761 učitelj iz cijele Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da učitelji u osnovnim školama visoko procjenjuju podršku ravnatelja te da ne postoje razlike u procjenama ovisno o radnom mjestu, dobi učitelja, duljini radnog iskustva i veličini škole u kojoj rade. Na kraju rada dane su smjernice za moguća buduća istraživanja podrške ravnatelja.

Ključne riječi

kvantitativni pristup, osnovna škola, ravnatelji, učitelji

Hrčak ID:

323003

URI

https://hrcak.srce.hr/323003

Datum izdavanja:

15.12.2024.

Posjeta: 116 *