Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.2

Uloga pedagoga u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19

Fani Marinović *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 248 Kb

str. 217-235

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Specifični uvjeti života i rada u 2020. godini suočili su pedagoge s novim zahtjevima zbog čega je naglasak u ovom radu postavljen na utvrđivanje njihove uloge u osnovnim i srednjim školama za vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Provedeno je kvalitativno istraživanje na uzorku od deset stručnih suradnika pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama diljem Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazali su kako je uloga pedagoga tijekom pandemije bila prvenstveno organizacijska i koordinacijska, a važnu ulogu pedagozi su imali u pružanju emocionalne podrške, ali i motiviranju učenika i nastavnika. Drugačiji oblik provedbe nastave zahtijevao je usvajanje novih načina komunikacije u čemu je svakodnevna suradnja pedagoga s ostalim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa bila ključna za uspješnu provedbu nastave.

Ključne riječi

nastava na daljinu; specifični uvjeti rada; stručni suradnik pedagog; uloga i zadatci pedagoga

Hrčak ID:

323744

URI

https://hrcak.srce.hr/323744

Datum izdavanja:

16.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *