Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.5

Podrška razvoju darovitih učenika – procjene učitelja razredne nastave

Ana Majić ; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska
Lorelaj Lukačin ; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska *
Zorana Bašić-Plazibat ; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 397 Kb

str. 265-282

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Darovitim učenicima potrebna je sustavna odgojno-obrazovna podrška kako bi imali priliku ostvariti svoje potencijale. Cilj ovog istraživanja je analizirati trenutno stanje rada s darovitim učenicima u osnovnim školama tri hrvatske županije: Splitsko-dalmatinskoj, Osječko-baranjskoj i Virovitičko-podravskoj. Anketni upitnik, konstruiran za potrebe istraživanja, je proveden na ukupno 483 učitelja razredne nastave u 171 osnovnoj školi. Ispitani su načini identifikacije darovitih učenika, pružanje podrške istima, interes učitelja za edukacije u području darovitosti te su provjerene razlike na navedenim varijablama između županija. Dobiveni rezultati upućuju na to kako se u većini škola najčešće provodi subjektivna procjena kao način identifikacije, a podrška se najčešće pruža u kontekstu dodatne nastave i natjecanja. Učitelji također iskazuju visoki interes za edukacije i daljnji razvoj u području darovitosti.

Ključne riječi

identifikacija darovitosti; obrazovanje darovitih učenika; zakonski okvir rada s darovitim učenicima

Hrčak ID:

323747

URI

https://hrcak.srce.hr/323747

Datum izdavanja:

16.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *