Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.5
Podrška razvoju darovitih učenika – procjene učitelja razredne nastave
Ana Majić
; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska
Lorelaj Lukačin
; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska
*
Zorana Bašić-Plazibat
; Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
Darovitim učenicima potrebna je sustavna odgojno-obrazovna podrška kako bi imali priliku ostvariti svoje potencijale. Cilj ovog istraživanja je analizirati trenutno stanje rada s darovitim učenicima u osnovnim školama tri hrvatske županije: Splitsko-dalmatinskoj, Osječko-baranjskoj i Virovitičko-podravskoj. Anketni upitnik, konstruiran za potrebe istraživanja, je proveden na ukupno 483 učitelja razredne nastave u 171 osnovnoj školi. Ispitani su načini identifikacije darovitih učenika, pružanje podrške istima, interes učitelja za edukacije u području darovitosti te su provjerene razlike na navedenim varijablama između županija. Dobiveni rezultati upućuju na to kako se u većini škola najčešće provodi subjektivna procjena kao način identifikacije, a podrška se najčešće pruža u kontekstu dodatne nastave i natjecanja. Učitelji također iskazuju visoki interes za edukacije i daljnji razvoj u području darovitosti.
Ključne riječi
identifikacija darovitosti; obrazovanje darovitih učenika; zakonski okvir rada s darovitim učenicima
Hrčak ID:
323747
URI
Datum izdavanja:
16.12.2024.
Posjeta: 0 *