Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/aet.11.1.6

PRIVUCITE POGLED I OSVOJITE GOSTA: VIZUALNA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U LUKSUZNOM HOTELIJERSTVU

Jelena Dorčić orcid id orcid.org/0000-0002-5885-3626 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugosti teljstvu, Sveučilište u Rijeci
Jelena Mušanović orcid id orcid.org/0000-0002-1675-147X ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugosti teljstvu, Sveučilište u Rijeci
Ana Čuić Tanković orcid id orcid.org/0000-0002-4383-684X ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugosti teljstvu, Sveučilište u Rijeci


Full text: croatian pdf 1.411 Kb

page 117-139

downloads: 121

cite

Full text: english pdf 1.411 Kb

page 117-139

downloads: 106

cite


Abstract

Društvene mreže postale su ključan kanal za stvaranje i upravljanje imidžom brenda, pri čemu vizualni sadržaj koji generira hotelski brend predstavlja jedan od najučinkovitijih alata za marketinšku promociju. Svrha ovog rada jest ponuditi dubinsku analizu trenutačnih praksi u stvaranju vizualnog sadržaja luksuznih hotela te hotelijerima omogućiti jasniji uvid u slabosti i prilike njihova pristupa dijeljenju vizualnog sadržaja na društvenim mrežama. Detaljnim pregledom trenutačnih praksi uočavaju se slabosti generičkog pristupa, kojem često nedostaje autentičnosti i personalizacije, čime se propušta prilika za dublje povezivanje s pratiteljima na društvenim mrežama i mogućim gostima. U radu su predložene smjernice koje luksuznim hotelima omogućuju prijelaz na optimiziranu strategiju vizualne komunikacije, a obuhvaćaju prilagodbu vizualnog sadržaja specifičnim zahtjevima različitih platformi, korištenje tema koje odražavaju trendove i lokalnu autentičnost te primjenu storytellinga putem serija fotografija i videozapisa. Osobit je naglasak stavljen na važnost profesionalne produkcije, koja dodatno naglašava luksuz i ekskluzivnost hotelskog brenda. Doprinos ovog rada leži u praktičnim preporukama za optimizaciju vizualnog sadržaja, čime se luksuznim hotelima omogućuje povećanje angažmana i broja pregleda te time jačanje identiteta brenda i diferencijacija od konkurenata.

Keywords

luksuzni hoteli, vizualna komunikacija, angažman na društvenim mrežama

Hrčak ID:

332283

URI

https://hrcak.srce.hr/332283

Publication date:

17.6.2025.

Article data in other languages: english

Visits: 505 *