Original scientific paper
Zadovoljstvo roditelja-iseljenika učiteljima i organizacijom hrvatske nastave u inozemstvu
Ivan Burić
; Faculty of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
*
Renata Burai
orcid.org/0000-0002-5634-2996
; Academy of Fine Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
* Corresponding author.
Abstract
Empijsko straživanje na uzorku od 261 roditelja djece koja pohađaju ili su pohađala hrvatsku nastavu u inozemstvu provedeno je od travnja do lipnja 2024. godine. Podatci su prikupljeni metodom ankete koja je bila izrađena i posredovana sudionicima putem alata Lime Survey. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi razinu zadovoljstva roditelja provedbom hrvatske nastave u inozemstvu te identificirati ključna područja za njezino poboljšanje. Rezultati istraživanja pokazali su visok stupanj zadovoljstva roditelja nastavom, ali i ukazali na potrebu za unaprjeđenjem organizacije te poboljšanjem materijalno-tehničkih uvjeta. Prema mišljenju roditelja iseljenika, najvažnije kompetencije učitelja uključuju sposobnost suradnje, što obuhvaća razvijene komunikacijske i socijalne vještine, profesionalne i pedagoške kompetencije te poznavanje jezika zemlje domaćina.
Keywords
dijaspora; hrvatska nastava u inozemstvu; Kurikulum hrvatske nastave u inozemstvu; učitelji
Hrčak ID:
335182
URI
Publication date:
30.7.2025.
Visits: 241 *