Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.54478/ers.34.47.4
Analiza razlika u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Primorsko – goranske i Istarske županije
Iva Suden
orcid.org/0000-0001-8736-2511
; Srednja škola dr. Antuna Barca Crikvenica
Katarina Stojević
; Škola za primijenjenu umjetnost u Rijeci
Dalibor Radović
; Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin
Sažetak
Ovaj rad bavi se analizom razlika u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji. Profesionalni razvoj nastavnika sve se više promatra kao dinamičan i višedimenzionalan proces koji nadilazi formalne oblike edukacije i za koji bi učitelji i nastavnici trebali naći odgovarajuću razinu motivacije intrinzičnog tipa. U provedenom anketnom istraživanju na uzorku od 151 ispitanika utvrđene su statistički značajne razlike u sudjelovanju u online edukacijama i državnim skupovima, s većom učestalošću u Primorsko-goranskoj županiji. Zaključuje se da motivacija i podrška institucija značajno utječu na oblike i učestalost profesionalnog razvoja. Iako ispitanici ističu važnost usavršavanja za osobni napredak i kvalitetu rada nedostatak vremena najčešći je razlog nesudjelovanja. Međutim napredovanje u struci i dalje je vrlo prisutan motiv koji pripada ekstrinzičnim motivima i samim time postavlja pitanje kvalitete motivacije.
Ključne riječi
Hrčak ID:
336831
URI
Datum izdavanja:
16.11.2025.
Posjeta: 135 *