Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.54478/ers.34.47.4

Analiza razlika u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture Primorsko – goranske i Istarske županije

Iva Suden orcid id orcid.org/0000-0001-8736-2511 ; Srednja škola dr. Antuna Barca Crikvenica
Katarina Stojević ; Škola za primijenjenu umjetnost u Rijeci
Dalibor Radović ; Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin


Puni tekst: hrvatski pdf 254 Kb

str. 30-35

preuzimanja: 36

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 254 Kb

str. 30-35

preuzimanja: 27

citiraj


Sažetak

Ovaj rad bavi se analizom razlika u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji. Profesionalni razvoj nastavnika sve se više promatra kao dinamičan i višedimenzionalan proces koji nadilazi formalne oblike edukacije i za koji bi učitelji i nastavnici trebali naći odgovarajuću razinu motivacije intrinzičnog tipa. U provedenom anketnom istraživanju na uzorku od 151 ispitanika utvrđene su statistički značajne razlike u sudjelovanju u online edukacijama i državnim skupovima, s većom učestalošću u Primorsko-goranskoj županiji. Zaključuje se da motivacija i podrška institucija značajno utječu na oblike i učestalost profesionalnog razvoja. Iako ispitanici ističu važnost usavršavanja za osobni napredak i kvalitetu rada nedostatak vremena najčešći je razlog nesudjelovanja. Međutim napredovanje u struci i dalje je vrlo prisutan motiv koji pripada ekstrinzičnim motivima i samim time postavlja pitanje kvalitete motivacije.

Ključne riječi

digitalno obrazovanje, tjelesna i zdravstvena kultura, stručno usavršavanje, učitelji i nastavnici, županijska razina

Hrčak ID:

336831

URI

https://hrcak.srce.hr/336831

Datum izdavanja:

16.11.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 135 *