Stručni rad
OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN
Vicko Krampus
; Veleučilište VERN, Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 205 Kb
str. 92-96
preuzimanja: 3.103
citiraj
APA 6th Edition
Krampus, V. (2009). OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN. Metodika, 10 (18), 92-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko. "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN." Metodika, vol. 10, br. 18, 2009, str. 92-96. https://hrcak.srce.hr/index.php/40818. Citirano 13.05.2024.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko. "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN." Metodika 10, br. 18 (2009): 92-96. https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
Harvard
Krampus, V. (2009). 'OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN', Metodika, 10(18), str. 92-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818 (Datum pristupa: 13.05.2024.)
Vancouver
Krampus V. OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN. Metodika [Internet]. 2009 [pristupljeno 13.05.2024.];10(18):92-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
IEEE
V. Krampus, "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN", Metodika, vol.10, br. 18, str. 92-96, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818. [Citirano: 13.05.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 319 Kb
str. 248-254
preuzimanja: 853
citiraj
APA 6th Edition
Krampus, V. (2009). OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN. Metodika, 10 (18), 92-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
MLA 8th Edition
Krampus, Vicko. "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN." Metodika, vol. 10, br. 18, 2009, str. 92-96. https://hrcak.srce.hr/index.php/40818. Citirano 13.05.2024.
Chicago 17th Edition
Krampus, Vicko. "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN." Metodika 10, br. 18 (2009): 92-96. https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
Harvard
Krampus, V. (2009). 'OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN', Metodika, 10(18), str. 92-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818 (Datum pristupa: 13.05.2024.)
Vancouver
Krampus V. OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN. Metodika [Internet]. 2009 [pristupljeno 13.05.2024.];10(18):92-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818
IEEE
V. Krampus, "OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN", Metodika, vol.10, br. 18, str. 92-96, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/40818. [Citirano: 13.05.2024.]
Sažetak
Sažetak – Najvažniji nalazi istraživanja na području edukacijske psihologije pokazuju da polaznici, koji su za vrijeme nastave aktivni, nauče više od onih koji su pasivni slušači. Interaktivna nastava stavlja studente u ulogu subjekta nastave, motivira ih, mijenja njihov odnos prema nastavniku, razvija njihove socijalne vještine i međusobne odnose, potiče ih da se koriste životnim iskustvom u rješavanju zadataka koje pred njih stavlja nastavnik. Na taj se način povezuje ono što studenti znaju s onim što uče i pospješuje pohranu naučenog u dugoročno pamćenje. Takva nastava uključuje sve studente, potiče ih na suradnju i trenutačno im daje povratne informacije o tome koliko su uspješni, koliko su njihovi prijedlozi i rješenja učinkoviti.
Ključne riječi
interaktivna nastava; poslovni hrvatski jezik
Hrčak ID:
40818
URI
https://hrcak.srce.hr/40818
Datum izdavanja:
23.6.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.153
*