Pregledni rad
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprječavanju medijske manipulacije u osnovnim školama
Mirela Tolić
; Sveučilište Zadar
Sažetak
U tekstu se analiziraju dva pitanja: l. koje značenje ima medijska kompetencija u
sprječavanju medijske manipulacije i 2. zašto bi se ona trebala integrirati u obrazovni
sustav? Odgovori se nastoje pronaći preko etiologije pojma medijske kompetencije i tt
ovisno o tome koje značenje joj se pridaje u suvremenom medijskom okruženju.
Autorica iznosi interpretacije pet područja dimenzije medijske kompetencije
kroz različita stajališta djelovanja. Navodi praktične primjere iz inozemstva (stručnjaka),
koji kroz medijske projekte analiziraju problematiku suvremenog medijskog okruženja,
nudeći rješenja kad se uoči negativna uloga medija na učenika.
Na kraju autorica predlaže upute za djelatnike ustanova pri prihvaćanju
medijskih kompetencija, te zaključuje da u novim obzorjima medijska kompetencija
mora voditi medijske kulture kao dio medijske pedagogije.
Ključne riječi
medijska kompetencija; medijska pismenost; komunikativna kompetencija; medijsko obrazovanje; manipulacija
Hrčak ID:
44549
URI
Datum izdavanja:
18.12.2009.
Posjeta: 5.656 *