Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE S POSEBNIM OSVRTOM NA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU INTEGRIRANE U REDOVINI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA

Rosanna Biasiol-Babić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 126 Kb

str. 207-219

preuzimanja: 9.097

citiraj


Sažetak

U ovom radu autorica prvo općenito piše o vrednovanju i ocjenjivanju učenika osnovnih i srednjih škola, a zatim se osvrće na ocjenjivanje i vrednovanje učenika s teškoćama koji su integrirana u redovitu nastavu. Jedna od najvažnijih stvari je da se učenici i svi sudionici odgojno obrazovnog procesa pri praćenju, provjeravanju i ocje¬njivanju osjećaju sasvim opušteno i ugodno bez imalo neugodnosti, straha ili stresa. Nadalje bilo bi vrlo bitno pružiti mogućnost svim učenicima pojedinačno da se izraze na njima najprihvatljivijem načinu (pismeno, usmeno, gestovno, izradom prilagođenih testova, praktičnih uradaka, zadaća itd.). Treba isto tako osvijestiti bilo učitelja, profe¬sora, stručnog suradnika, i drugi sudionici da tijekom ispitivanja se objektivno, profe¬sionalno i korektno ponašaju.

Ključne riječi

odgoj; obrazovanje; usvajanje znanja; ispitivanje; vrednovanje; ocjenjivanje; učenici osnovne i srednje škole; učenici s teškoćama u razvoju; nastavni proces; znanje; vještine; sposobnosti; rehabilitacija; integracija

Hrčak ID:

45774

URI

https://hrcak.srce.hr/45774

Datum izdavanja:

18.11.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 12.721 *