Paediatria Croatica, Vol. 54 No. 1, 2010.
Stručni rad
RANA INTERVENCIJA ZA DJECU S OŠTEĆENJEM VIDA U EDUKACIJSKOJ REHABILITACIJI – PRIKAZ PROGRAMA
Tanja Šupe
; Osnovna škola Pećine
Sažetak
Govoreći o nužnosti rane intervencije za djecu s oštećenjem vida, moramo uzeti u obzir nekoliko bitnih čimbenika koji utječu na razvoj djeteta s oštećenim vidom. U prvom redu to je modalitet učenja kod ove djece. Dijete s oštećenjem vida ima znatno promijenjen način učenja o pojavama iz okoline. U prikazu programa rane intervencije koji se provodi u sklopu Odjela za djecu s oštećenjem vida pri OŠ Pećine u Rijeci, dan je prikaz svih djelatnosti koje uključuje program. Osim samog prikaza pojedinih djelatnosti dani su i razlozi za pokretanje programa ovakve vrste. Također su opisane potrebe djece s oštećenjem vida i njihovih obitelji, te u kojoj mjeri ih ovaj program može zadovoljiti. Na kraju se iznose smjernice za budući rad koji može unaprijediti njegovu kakvoću.
Ključne riječi
Deskriptori: DIJETE, PREDŠKOLSKO; OŠTEĆENJE VIDA – terapija; RANA INTERVENCIJA (EDUKACIJA); RAZVOJ PROGRAMA
Hrčak ID:
49759
URI
Datum izdavanja:
18.3.2010.
Posjeta: 2.333 *