Poslovna izvrsnost, Vol. 3 No. 2, 2009.
Pregledni rad
MODELI POSLOVNIH STRATEGIJA MEĐUNARODNE PAKETNE DISTRIBUCIJE
Jadranka Bendeković
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Tomislav Batarelo
; IN TIME d.o.o Zagreb
Sažetak
U suvremenom društvu postoji velika potreba za razmjenom informacija i roba. Međunarodna paketna distribucija se smatra najbržim i najpraktičnijim načinom za razmjenu i dostavu roba u globaliziranom svijetu. U radu se obrađuju tri modela poslovne
strategije međunarodne paketne distribucije: pozivni model, ugovorni model i kombinirani model. Osobine, prednosti i nedostaci su istaknuti za svaki model. Poseban naglasak je stavljen na upotrebljivost tih modela u različitim poslovnim situacijama koje se pojavljuju u zahtjevima za uslugama međunarodne paketne distribucije.
Ključne riječi
globalizacija; poslovna strategija; paketna distribucija; pozivni model; ugovorni model; kombinirani model
Hrčak ID:
50655
URI
Datum izdavanja:
31.12.2009.
Posjeta: 3.241 *